Buradasınız : Ana Sayfa // Eğlence // Romanlardan Müzik Ziyafeti

Romanlardan Müzik Ziyafeti

Kategori: Eğlence Etiketler: , , , , ,

Konu ile İlgili aramalar:

  • roman kemancılar
  • roman müzikleri videoları
  • izlesen müzik
  • roman keman dinle
  • romanlardan keman dinle
  • yanık keman sesi dinle
  • roman müzikleri
  • romanlardan müzik ziyafeti
  • keman dinle youtube
  • romanmüzikleri
  • roman videoları izle
  • romen müzikleri
  • sikşşş
  • roman mzikleri
  • kurtvilimleri


27 Yorum yapılmış "Romanlardan Müzik Ziyafeti"

  1. onur diyor ki:

    ramazan abi Allah Belanı vermesin valla.. yapılır mı len bu ablaya beeeee

  2. perihan diyor ki:

    tek kelimeyle harikalar
    diyecek bişey yok sadece dinlenir
    TEBRİKLER

  3. emre diyor ki:

    helalll size yaw!! müziğin kralları romanlar !!

  4. kojomojo diyor ki:

    o sese kurban olurum ben ya…ağzına,yüreğine sağlık ablam…

  5. esra diyor ki:

    alışkanlık haline geldi valla dinlemeden duramıyorum müthiş bi ses orkestrada süper bravo

  6. mahmut diyor ki:

    tek kelimeyle bravo ustune ses tanımam artık

  7. münevver özaydın diyor ki:

    eşimde bende bayıldık şarkıya abla sen bu sesi cennettenmi aldın eşim asker şu an her çarşıya çıktığında sizi dinliyor yüreğinize sağlık

  8. tuba diyor ki:

    ya bayılıyorum. aklıma geldikçe dinliyorumm. arabesk falan ama çok etkili. ağzına sağlıkkk

  9. funda zurnacı diyor ki:

    harikasınnnnnn.helallll beeee hepinizin eline sağlıkk.en kısa zamanda ekranlarda görmek dileğiylee

  10. akif diyor ki:

    sizden ricam lütfen başka videolarınız varsa yükleyin ve kimsiniz nerde çalıyorsunuz?aslında sizler gerçek sanaatçısınız ve her şeyi hak ediyorsunuz tşkler bol şanslar,

  11. sibel diyor ki:

    ben çok beyendim roman deyilim ama onları çok seviyorum by

  12. coşkun diyor ki:

    mükemmel bir ses biliyorum dinledimde bana hüzün gibi geldi neyse ya kimse kim allah yüreğinize sağlık versin muhteşem olmuş cumhuriyet savcısı coşkundan slmlar saygılar süper yorum gerçekten saygılarımla devamını bekliyoz ona göre ceza keserim yoksa ha şaka şaka bekleriz ilerisinide ok saygılar selamlar

  13. coşkun diyor ki:

    ya asıl siz kemancya bakın bukadar içtenmi çalınır bişey ya kardeş dehşetsin ya valla süper senin yüzünden bu kemanın kursuna gitmeyen namerttir saol eliine sağlık kib hoşçakal öpüyorum hepinizi saygılarımla herkese

  14. coşkun diyor ki:

    keman süper ses süper ben özellikle kaman hastasıyımdır bu bi gerçek ama seste süper hüzün diyorum başka bişey deniyorum.kardeş o silah işi yani ses işi gerçek olsaydı içerdeydin şuna alırdım ve buldururdum seni ama şaka biliyorum kib yüreğinize sağlık savcı coşkundan selamlar saygılar AYNEN DEVAM BEKLİYOZ.

  15. coşkun diyor ki:

    ya ule kemancı ve ses sizin yüzünüzden bi ufak rakı dörtte bira içtim vebamı bu ya şuan 13 kere dinledim sizi allah işinizi gücünüzü rast getirsin hoşçakalın savcı cokundan saygılar sevgiler,

  16. mehmet diyor ki:

    abı be ben de muzısyenım ama sızı dınledıgımde kendıme musızyen dıyemıyorum yuregınıze saglık

  17. feyzullah diyor ki:

    arkadaşlar sizleri ayakta alkışlıyorum bukadarmı yürekten calınıp okuyup icra edilir harbi bursa lı olarak sizleri tebrik ediyorum aslında cidi varsa almak isterim

  18. mustafa diyor ki:

    ya bu nasıl bir ses böyle muhteşem güzel insanın dinlerken cigerleri sızlıyor yüregine saglık ablam bir de kardeş kemanı konuşturuyorsun sagol.. süpersiniz

  19. isyankar diyor ki:

    harikaydı seni tanımak istiyorum

  20. sevil diyor ki:

    biz buyuz işte kardeşim sese bakarmısın romanız ama mükenmeliz abla tam bana göre sarkı söyyyyy le dinledikce ağlıyom

  21. muti köse diyor ki:

    kemancı hüsnü şenlendirici,nin klasında.düetini görme umuduyla.55 yaşındayım öyle yanık keman sesi duymadım daha güzel yerlerde dinleme ümidiyle

  22. isminiz... diyor ki:

    abe roman lar sızkurban olayım naasılda guzel calarsınız ole beaaaaa

  23. dilek diyor ki:

    helall olsunn sana abla süper sesin var walla sen surunmee oralarda tekk kelimeylee on numarasınn cok suqar sesin var…

  24. isminiz... diyor ki:

    BENİM MİLLETİM ROMANLAR ÖLMESİN

  25. alşy diyor ki:

    tek kelimeyle harıka

  26. alis diyor ki:

    superrrr bı ses superrr bı ekıp

  27. ALİŞ diyor ki:

    harıka muthıs calıyor

Yorum Yapın


Copyright ©2007-2012 VideoNEO.Tüm hakları saklıdır.